Košarica je spremljena!
Shopping cart is saved!
Podaci su spremljeni!
Account is saved!




Česta pitanja

1. Da li su proizvodi dostupni u internetskoj trgovini, dostupni i u dućanu?

Svi proizvodi u internetskoj trgovini označeni kao ''dostupni'', raspoloživi su i u dućanu, odnosno ''nedostupni'' ukoliko je ta informacija navedena uz proizvod. No, ipak savjetujemo prethodnu provjeru (bilo elektroničkom poštom ili telefonom) te eventualnu rezervaciju ukoliko kupac namjerava doći u trgovinu po određeni artikl.

 

2. Kupio bih jedan proizvod, ali bih ga već danas preuzeo. Da li moram čekati dok isti ne stigne od dobavljača?

Traženi proizvod moguće je već isti dan kupiti/preuzeti na našoj lokaciji. Napominjemo kako naša trgovina ne djeluje kao oglasnik/posrednik za proizvođače već trgovina s vlastitom logistikom i proizvodima dostupnim u realnom vremenu.

 

3. Napravio bih online narudžbu, te bih naručene artikle preuzeo u dućanu. Da li je to moguće?

Proizvode je moguće naručiti putem internetske trgovine, telefonski ili e-mailom te zatražiti preuzimanje na našoj lokaciji i terminu unutar radnog vremena koji Vam odgovara.

 

4. Živim izvan Zagreba i okolice, no ukupna težina naručenih proizvoda ne premašuje 2 kg. Da li moram svejedno platiti dostavu 45 kn?

Ukoliko sveukupna težina naručenih artikala ne premašuje 2 kg, trošak dostave iznos 30 kn.

 

5. Zanima me kupovina svježeg voća i povrća te svježih mliječnih proizvoda. Ako su isti navedeni kao ''nedostupni'' u internetskoj trgovini, kada će biti ponovno dostupni za kupovinu? Zašto su neke namirnice dugo nedostupne?

Namirnice iz svježeg asortimana raspoložive su najranije početkom radnog tjedna, uzimajući u obzir njihovu proizvodnu sezonu. Ukoliko su određeni artikli dugo nedostupni, riječ je zasigurno o proizvodu čije su količine rasprodane te se očekuje novi proizvodni ciklus kako bi se popunile zalihe. U oba slučaja kako biste rezervirali adekvatne količine savjetujemo prethodnu predbilježbu.

 

6. Naručio bih nekolicinu proizvoda te navedene proizvode poslao kao poklon dragoj osobi. Da li je to moguće?

Svakako, potrebno je u obrascu za narudžbu, kod ispunjavanja podataka o kupcu, označiti kvačicu u kvadratiću ''Dostaviti na drugu adresu'' te ispuniti odgovarajuće podatke o primatelju. Ukoliko je potrebno uz pošiljku i priložiti nekakvu prigodnu poruku, rado ćemo to učiniti.

 

7. Primjetio sam da imate već gotove poklon pakete no ja bih složio paket s proizvodima po svojem izboru. Da li je to moguće?

Moguće je složiti pakete po svojem izboru, koristeći naše poklon kutije i košare u koje se proizvodi pakiraju te iste dodati u Vašu narudžbu. Treba uzeti u obzir i težinsko ograničenje kutija i košara.

 

8. Što predstavlja slika ''kamiončića"  navedena uz pojedine proizvode?

Proizvodi koji sadrže navedenu oznaku raspoloživi su za isporuku isključivo unutar vlastite dostavne zone (Grad Zagreb s okolicom). Zbog striktnog (hladnog) temperaturnog režima naznačene artikle nije moguće dostavljati izvan navedenih okvira. Prilikom završavanja narudžbe postoji mogućnost da ukoliko je adresa primatelja izvan vlastite dostavne zone, sporni artikli automatski budu uklonjeni iz košarice.

 

9. Naručio sam proizvode s mjestom dostave izvan Zagreba i okolice, no nažalost nisam bio u mogućnosti preuzeti paket u vrijeme kada je kurir bio na mojoj adresi.

Služba za korisnike/dostavljač kurirske službe će Vas odmah telefonski kontaktirati u slučaju da Vas ne zatekne na mjestu dostave (ili drugu osobu koja se nalazi na lokaciji isporuke) te dogovoriti naknadni termin preuzimanja pošiljke.

 

10. Da li su cijene proizvoda u internetskoj trgovini iste onima u trgovini na adresi Kninski trg 7?

Jesu. Sve cijene navedene u našoj internetskoj trgovini, identične su onima kao i u fizičkoj trgovini na Vrbiku u Zagrebu.

 

11. Postoji li određeni popust na vrste plaćanje kao npr. za plaćanje u gotovini?

Trenutno ne. Navedene cijene vrijede za sve oblike plaćanja.

 

12. Što predstavljaju slike ''pahuljice , zrna pšenice i eko markice'' uz određene artikle?

Slika pahuljice predstavlja zamrznuti proizvod, zrno pšenice predstavlja certificirani bezglutenski proizvod dok ''eko'' oznaka predstavlja certificirani ekološki proizvod.

 

13. Zašto se zna dogoditi da pojedine artikle koje sam naručio (naročito one svježe) - naposljetku mi ne budu isporučeni?

Kako bismo kupcima pružili maksimalno zadovoljstvo naručenim uz poseban naglasak na svježini proizvoda, ponekad kod pakiranja i pripremanja narudžbi naš tim procjeni da određeni artikli nisu reprezentativni, oštećeni su ili isteklog roka trajanja ili iz nekog trećeg razloga nisu spremni za prodaju. Naposljetku su isti ili izbačeni iz naružbe uz prethodnu najavu ili je predložena zamjena za neki drugi proizvod.

 

14. Primjetio sam da se ponekad zna u internetskoj trgovini pojaviti proizvod s isteklim rokom preporučene upotrebljivosti. Zašto je to tako?

Najčešće je riječ o pogrešci i podacima koji nisu na vrijeme ažurirani. Npr. u internetskoj trgovini (i na fizičkoj zalihi) se nalazi artikl koji ima valjani rok upotrebljivosti no on nije na vrijeme upisan u bazu podataka. Naš tim se trudi i radi na neprestanom ''osvježavanju'' svih relevantnih informacija vezanih za proizvode iz ponude no pogreške i propusti su ponekad mogući. Shodno tome, u slučaju da se dogodi navedeno, takav artikl neće biti isporučen krajnjem kupcu. Ukoliko dođe do takvog propusta, unaprijed zahvaljujemo na dojavi istog.

 

 15. Da li opisi proizvoda, slike te sastojci odgovaraju proizvodima uz koje su navedeni?

Sve relevantne informacije koje se nalaze na deklaracijama proizvoda upisane su u bazu podataka te smo ih kao prodavatelj u našoj internetskoj trgovini dužni navesti. Ukoliko imate neke sumnje ili pak smatrate da postoji greška da neki sastojci nisu ažurirani ili nisu adekvatno navedeni i sl. budite slobodni nas kontaktirati.

 

16. Kod određenih proizvoda npr. suhomesnatih proizvoda i sireva postoji mogućnost odabira određene gramaže proizvoda? Da li je riječ o već unaprijed zapakiranom proizvodu?

Tako je. Riječ je o proizvodu koju se nalazi u vakumiranoj ambalaži s deklaracijom i sa svim potrebnim informacijama za stavljanje u prodaju. Suhomesnate proizvode, sireve i sl. ne režemo proizvoljno nego ih isključivo prodajemo već unaprijed pakirane od dobavljača. Ukoliko u internetskoj trgovini postoji više opcija odabira težine, riječ je o pojedinačnom komadu koji je u tome trenutku dostupan za narudžbu. Iznimka su proizvodi od povrća i voća za koje imamo određeni količinski normativ odabran prema najčešćim preferencijama kupaca te koje dobivamo od dobavljača u rinfuznom pakiranju.

 
 
0 Artikala
0,00 Kn
 
KATEGORIJE




      Valuta


MasterCard Maestro Visa Diners American Express Verified by Visa MasterCard SecureCode American Express Diners CorvusPay