Reklamacije i povrati

U slučaju određenih reklamacija, oštećenja prilikom isporuke, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo Vas da nam se javite u roku od 48 sati od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju našoj trgovini i to e-mailom na info@fino.hr, telefonski na telefon: 01/6040-509, pismeno u zakonskom roku od 14 dana ili putem našeg online obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda.

Pravo na reklamacije kupac/korisnik stječe ako:

  • roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
  • isporučena roba ne odgovara standardima
  • je došlo do oštećenja prilikom isporuke

Pri preuzimanju robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati. Sve navedene pritužbe riješiti ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.

cart 0 Artikala 0,00 Kn
text

Kategorije

text

Valuta

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa
  • Diners
  • American Express
  • Verified by Visa
  • MasterCard SecureCode
  • American Express
  • Diners
  • CorvusPay