U vremenu kada uvoz hrane višestruko premašuje izvoz, kada smo svjedoci mnogobrojnih afera o porijeklu namirnica, upitnoj kvaliteti sirovine i nezdravih ili u prevelikoj mjeri korištenih aditiva, vremenu kada mladi napuštaju zemlju u potrazi za boljim životom, kada hrvatsko selo stari i propada, htjeli smo nešto promjeniti. Za sebe ali i za sve nas i one koji će tek doći.
MISIJA
Postati sinonim za distribucijski kanal kvalitetnih, provjerenih, prvenstveno domaćih i ekoloških proizvoda, spravljenih po najvišim standardima uz poštivanje prirode i okoliša i njezinim očuvanjem za nadolazeće generacije. Ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju i formiranjem slobodnog transporta, putem internetske trgovine raditi na boljem pozicioniranju i jačanju konkurentnosti hrvatskih proizvoda na međunarodnom tržištu. Uz transparentno poslovanje, postajanom, bezkompromisnom kvalitetom usluge i ponude kao glavnim pokretačem poslovanja uz neprestano prilagođavanje zahtjevima i trendovima tržišta, omogućiti kupcima vrhunsku uslugu i doživljaj kupovine namirnica na drugačiji način.
VIZIJA
Svojim postojanjem, prodajom, zalaganjem i distribucijom domaćih proizvoda od malih poljoprivrednih gospodarstava potpomagati razvoju lokalne zajednice u vidu očuvanja radnih mjesta ali i gastronomske tradicije što na koncu rezultira općem boljitku društva u cijelini.